Kategorie
Wygoda dla Twoich stóp
Dla zakupów powyżej 199 zł

Regulamin1

W okresie świąt Bożego Narodzenia od 17 do 23 grudnia podane terminy realizacji mogą ulec zmianie. 
O zaistniałej sytuacji obsługa sklepu powiadomi klienta w formie telefonicznej lub mailowej.

 

Warunki ogólne

1. Sklep prowadzi sprzedaż obuwia, akcesoriów ortopedycznych oraz kosmetyków marki Scholl za pośrednictwem Internetu.

2. Wszystkie podane ceny są cenami brutto.

3. Zamówienia realizuje firma:

DP Trade
ul. Broniewskiego 14
87-100 Toruń
PL6171570670

4. Złożenie zamówienia w sklepie internetowym jest równoznaczne z akceptacją przez Kupującego zasad sprzedaży wynikających z poniższego regulaminu.

 

Produkty

1. Wszystkie produkty w naszym sklepie są oryginalne.

2. Do każdego produkty połączane jest oryginalne opakowanie lub karton.

3. Wszystkie produkty w naszym sklepie zawierają podatek VAT.

 

Zamówienie

1. Przy składaniu zamówienia należy wypełnić wszystkie pola. Zamówienia z nieprawidłowo wypełnionym formularzem nie będą realizowane.

2. O ewentualnym braku obuwia i związanym z tym brakiem możliwości realizacji zamówienia Kupujący zostanie powiadomiony drogą telefoniczną lub e-mailową w ciągu 2-3 dni roboczych od momentu potwierdzenia zamówienia.  W przypadku niedostępności części zamówienia, Kupujący jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzję o dalszym postępowaniu (częściowa realizacja, rezygnacja z zakupów).

3. Na czas realizacji zamówienia składa się czas kompletowania zamówienia oraz czas dostarczenia przesyłki przez spedytora: Pocztę Polską lub kuriera. Kurier dostarczy do Państwa zamówiony towar do 3 dni roboczych. Ze względu na dużą rotację wybranych rozmiarów i modeli podany czas może ulec wydłużeniu (zazwyczaj do 5 dni roboczych potrzebnych do sprowadzenia towaru do Polski) o czym każdorazowo zostaną Państwo powiadomieni w przeciągu 24 godzin od momentu złożenia zamówienia. Jeżeli zależy Państwu na szybszej realizacji zamówienia prosimy w takich wypadkach skontaktować się z nami telefonicznie, a dokonamy wszelkich starań żeby ten czas skrócić.

4. Sklep może ogłaszać promocje lub obniżki na produkty. Promocje nie łączą się ze sobą. W przypadku innej możliwości, będzie to ogłaszane odrębnie poprzez newsletter lub informację na stronie.

Sposoby płatności

1. Kupujący ma możliwość wyboru jednej z poniższych form płatności:

    - przedpłata: kartą kredytową lub płatniczą przez DotPay, przelewem bankowym, płatnością elektroniczną przez PayU lub DotPay

    - płatność przy odbiorze (za pobraniem)

2. Dane do przelewu:

84 1140 2004 0000 3502 7417 5993 
mBank
DP Trade
ul. Broniewskiego 14
87-100 Toruń

3. Przy dokonywaniu wpłaty należy podać numer złożonego zamówienia.

Wysyłka

1. Kupujący ma możliwość wyboru jednej z poniższych form wysyłki:

     - przesyłka kurierska (GLS)

     - przesyłka pocztowa (dotyczy tylko wysyłki kosmetyków)

2. Koszty wysyłki wynoszą, odpowiednio:

    - w przypadku płatności przelewem bankowy na konto sprzedającego:

       przesyłka kurierska – 14 zł

    - w przypadku płatności przez PayU lub DotPay:

       przesyłka kurierska - 14 zł

    - w przypadku płatności przy odbiorze (za pobraniem):

       przesyłka kurierska – 17 zł 

    - w przypadku zamówienia o wartości powyżej 150 zł i płatnością przelewem bankowym, PayU lub DotPay:

       przesyłka kurierska - 0 zł

3. Koszty wysyłki ponosi Kupujący.

4. Sklep oferuje dostawę zamówionych produktów na terenie Polski. Wysyłka za granicę może być zrealizowana po wcześniejszym ustaleniu szczegółów drogą telefoniczną lub e-mailową.

5. Kurier doręcza przesyłki od poniedziałku do piątku w godzinach 9 - 17.

6. Istnieje również możliwość odbioru osobistego w siedzibie firmy. Prosimy w takim wypadku o kontakt telefoniczny podczas składania zamówienia w celu ustalenia terminu odbioru.

Prawo do odstąpienia

1. Każdemu klientowi, będącemu konsumentem w rozumieniu art. 22 Kodeksu Cywilnego i korzystającemu ze sklepu internetowego Buty Scholl przysługuje - na podstawie przepisów prawa - prawo do odstąpienia od zawartej umowy zakupu towaru (usługi), bez podania przyczyny, w terminie podanym poniżej.

2. Oświadczenie o odstąpieniu powinno zostać wysłane na adres:

      DP Trade
      ul. Broniewskiego 14
      87-100 Toruń

      gotowy formularz zwrotu towaru (pobierz)

3. Prawo do odstąpienia przysługuje konsumentowi i terminie nieprzekraczalnym 14 dni, który rozpoczyna się w dniu otrzymania przez konsumenta towaru. Termin uznaje się za dotrzymany, jeżeli przed jego upływem konsument wyśle oświadczenie o odstapieniu na adres podany powyżej.

4. W przypadku odstąpienia od umowy zwartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Zakupiony towar należy zwrócić na adres podany powyżej.

5. Koszty zwrotnego dostarczenia towaru obciążają konsumenta, o ile odstąpienie nie zostało wywołane faktem choćby przejściowej niemożności spełnienia przez D.P. Trade świadczenia o właściwościach zamówionych przez konsumenta. Konsument nie zostanie obciążony kosztami zwrotnego dostarczeni towaru w ramach promocji, gdy złoży zamówienie w kwocie przekraczającej 150 zł.

6. Zwrot należności jest wypłacany konsumentowi nie później niż w terminie 14 dni.

7. Warunkiem przyjęcia zwrotu jest to, aby produkt nie nosił śladów użytkowania i został przysłany w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu (Uwaga! Oryginalne opakowanie nie może być bezpośrednio oklejone taśmą, do wysyłki należy je opakować w papier lub inne opakowanie).

Reklamacje

1. W przypadku reklamacji towaru należy skontaktować się na adres kontakt@berkemann24.pl

2. Wszystkie produkty oferowane w sklepie są fabrycznie nowe i objęte są 12 miesięczną gwarancją producenta.

3. Aby dokonać reklamacji, należy:

   - odesłać zakupione produkty na adres:

      DP Trade
      ul. Broniewskiego 14
      87-100 Toruń

   - dołączyć do przesyłki kserokopię dowodu zakupu oraz kartą gwarancyjną.

   - dołączyć wypełniony formularz zwrotu towaru (pobierz)

4. Reklamowany produkt Kupujący wysyła na swój koszt. Sklep nie przyjmuje przesyłek wysłanych za pobraniem.

5. W przypadku uznania reklamacji sklep naprawia obuwie, a jeżeli naprawa nie jest możliwa to wymienia reklamowany produkt na pełnowartościowy, wysyłając go do Kupującego na koszt własny.

6. W przypadku, gdy określona w punkcie 5. naprawa lub wymiana będzie niemożliwa (np. z powodu wyczerpania zapasów), sklep zaoferuje Kupującemu do wyboru inny dostępny produkt lub zwróci pieniądze.

7. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych produktów i/lub przesyłki powstałych podczas transportu będą rozpatrywane pod warunkiem spisania w obecności osoby dostarczającej produkt protokołu szkody w momencie dostawy produktu.

8. Termin rozpatrzenia reklamacji wynosi 14 dni.

 

Ochrona danych osobowych


2.1 Podczas korzystania ze Sklepu, Użytkownik może zostać poproszony o podanie swoich danych osobowych, niezbędnych do świadczenia usług przez Sprzedawcę:

podczas rejestracji w Sklepie (imię i nazwisko lub nazwa firmy, adres dostawy, nr telefonu, adres e-mail)
przy wyrażeniu chęci korzystania z usługi Newslettera (adres e-mail),
przy składaniu zamówienia (imię i nazwisko lub nazwa firmy, adres dostawy, nr telefonu, adres e-mail).
2.2 Podanie jakichkolwiek danych osobowych przez Użytkownika jest dobrowolne. Podanie danych wymienionych pkt.2.1. jest konieczne w celach określonych w pkt.2.4.

2.3 Użytkownicy mogą przeglądać Sklep oraz zamieszczone w nim oferty dotyczące towarów lub bez uprzedniej rejestracji oraz podawania danych osobowych.

2.4 Dane osobowe Użytkowników będących osobami fizycznymi (w tym osobami fizycznymi prowadzącymi jednoosobową działalność gospodarczą) będą przetwarzane przez Sprzedawcę jako administratora danych osobowych w celu świadczenia usług przez Sprzedawcę za pośrednictwem Sklepu, jak również w celach marketingowych związanych z funkcjonowaniem Sklepu, w tym dotyczących usług i towarów prezentowanych w Sklepie. W odniesieniu do danych osobowych Użytkowników dokonujących rejestracji w Sklepie z wykorzystaniem danych dostępowych pochodzących z Allegro lub dokonujących w Sklepie zakupu towarów lub usług z wykorzystaniem danych dostępowych pochodzących z PayU, Sprzedawca otrzymuje te dane – odpowiednio - od Grupy Allegro lub PayU, za zgodą Użytkowników oraz w zakresie niezbędnym do realizacji przez Sprzedawcę celów wskazanych powyżej. Przetwarzanie zbieranych danych odbywa się zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych i ustawy z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Podanie przez Użytkownika swoich danych osobowych jest dobrowolne.

2.5 Dane osobowe Użytkownika mogą być udostępniane podmiotom uprawnionym do ich otrzymania na mocy obowiązujących przepisów prawa, w tym właściwym organom wymiaru sprawiedliwości. Dane osobowe Użytkowników mogą być także przekazywane lub ujawniane – w niezbędnym i wymaganym zakresie - podmiotom trzecim, w tym podmiotom wykonującym na zlecenie Sprzedawcy czynności związane z zawartą z Nabywcą Umową, m. in. operatorom obsługującym płatności elektroniczne z tytułu zawieranych Umów lub podmiotom realizującym dostawy zamówionych towarów. Dane osobowe Użytkowników (w tym ich adresy e-mail) mogą być także ujawniane przez Sprzedawcę Grupie Allegro w związku z prowadzeniem Sklepu przez Sprzedawcę, w tym w związku z wykonywaniem przez Grupę Allegro na rzecz Sprzedawcy czynności wynikających z umowy pomiędzy Sprzedawcą a Grupą Allegro, umożliwiającej Sprzedawcy korzystanie z narzędzi służących do prowadzenia Sklepu.

2.6 Sprzedawca zapewnia Użytkownikom, których dane osobowe przetwarza, realizację uprawnień wynikających z ustawy o ochronie danych osobowych, w tym prawa dostępu do treści własnych danych osobowych i ich poprawiania oraz prawa do kontroli przetwarzania własnych danych osobowych na zasadach opisanych w przedmiotowej ustawie.

2.7 W ramach realizacji prawa do kontroli przetwarzania własnych danych osobowych, Użytkownik ma w szczególności prawo do wniesienia pisemnego, umotywowanego żądania zaprzestania przetwarzania jego danych ze względu na jego szczególną sytuację, a także wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania jego danych, gdy Sprzedawca przetwarza je gdy jest to niezbędne dla wypełnienia prawnie usprawiedliwionych celów realizowanych przez Sprzedawcę lub gdy Sprzedawca zamierza je przetwarzać w celach marketingowych, lub wobec przekazywania przez Sprzedawcę danych osobowych Użytkownika innemu niż Sprzedawca administratorowi danych.

2.8 Poufne informacje dotyczące Użytkowników, w tym dane osobowe Użytkowników są chronione przez Sprzedawcę przed ich udostępnieniem osobom nieupoważnionym, a także innymi przypadkami ich ujawnienia albo utraty oraz przed zniszczeniem lub nieuprawnioną modyfikacją wskazanych danych oraz informacji poprzez stosowanie odpowiednich zabezpieczeń technicznych i organizacyjnych.

 

Faktury

1. Do każdej przesyłki dołączamy paragon fiskalny lub rachunek. Wystawiamy również faktury na życzenie Kupującego.

2. Dane potrzebne do wystawienia faktury należy wpisać w polu „informacje dodatkowe” przy składaniu zamówienia. W razie braków w/w danych klient zamiast faktury otrzyma paragon fiskalny lub rachunek.

Uwagi końcowe

1. W sprawach nie uregulowanych powyższym Regulaminem zastosowanie mają odpowiednie przepisy kodeksu cywilnego i inne powszechnie obowiązujące przepisy prawa.

Loading...